Загальна інформація

Стипендія Іменного фонду ім. Ігоря Ткаченка призначена для студентів-слухачів дисциплін бакалаврських та магістерських програм Факультету економічних наук або Факультету соціальних наук та соціальних технологій НаУКМА.

Хто може отримати стипендію?

Студент/студентка ФСНСТ або ФЕН НаУКМА, що:

  • написав (ла) наукову роботу, яка містить концепт аналітичного дослідження (гіпотези та завдання, опис процедури аналізу даних, результати та висновки) на будь-яку тему.

Що передбачає стипендія?

Отримання переможцями конкурсу допомоги в розмірі 18 000 грн (І місце) та 10 000 грн (ІІ місце).

Як проходить відбір?

Реєстрація студентів ФЕН та ФСНСТ, які бажають взяти участь у конкурсі, до 1 грудня 2023 року за покликанням.

Учасники конкурсу до 1 березня 2024 року надсилають свої дослідницькі роботи, які містить практичний компонент дослідження певних соціальних або маркетингових явищ/процесів з емпіричним обґрунтуванням досягнутих результатів на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Конкурсна комісія у складі представників НаУКМА та компанії Kantar Україна до 25 березня 2024 року визначить 10 найкращих проєктів учасників конкурсу.

Оцінювання відбувається в 2 етапи: оцінка роботи (70 балів) та оцінка презентації роботи (30 балів). Презентація робіт учасників конкурсу конкурсній комісії за участі засновників конкурсу проходить в офісі компанії Kantar TNS, де і визначаються переможці.

Фінальне засідання конкурсної комісії відбудеться наприкінці березня — на початку квітня 2024 року, де автори найкращих 10 проєктів презентуватимуть свої дослідницькі роботи й будуть визначені переможці

Фонд ім. Ігоря Ткаченка заснований у 2006 році. Засновниками є група компаній, зокрема компанія «Євроіндекс», Сергій Ткаченко, Bounty SCA Ukraine, Dialla Communications, MacHOUSE, OS-Direct, «Євросувенір», «Український медіа холдинг», Академія Реклами, Володимир Хливнюк, Рекламна агенція «Марсмедіа».

Іменний Фонд створений задля вшанування пам'яті Ігоря Ткаченка, одного із основоположників маркетингу та маркетингових досліджень в Україні з метою залучення студентів Факультету економічних наук та Факультету соціальних наук та соціальних технологій до активної дослідницької діяльності.

Є запитання?

Кураторка конкурсу – Дар’я Жиленко, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Податись

Умови конкурсу:

  • студент БП або МП ФСНСТ та ФЕН
  • написана робота, що містить концепт аналітичного дослідження (гіпотези та завдання, опис процедури аналізу даних, результати та висновки) на будь-яку тему;

Процедури конкурсу:

  • конкурс оголошується у червні місяці шляхом поширення інформації серед студентів-соціологів, щоб вони мали можливість упродовж трьох місяців написати дослідницьку роботу;
  • оцінювання відбувається в 2 етапи: оцінка роботи (70 балів) та оцінка презентації роботи (30 балів);
  • презентація робіт учасників конкурсу конкурсній комісії за участі засновників конкурсу проходить в офісі компанії Kantar TNS в кінці березня — на початку квітня, де і визначаються переможці.

Переможці та історія

2023/2024 — Іван Дьяченко, студент 3 р.н. БП «Соціологія» та Юлія Ларькова, студентка 2 р.н. БП «Соціологія»

2019/2020 — конкурс ще не відбувся — подалося лише двоє студентів

2018/2019 — Катерина Гарбар, студентка 3 р.н. ФСНСТ, спеціальність «Соціологія»

2017/2018 — Станіслав Фіщук, студент 3 р.н. ФСНСТ, спеціальність «Соціологія» (в галузі соціології) та Діна Правосудович, cтудентка МП МЗГ-1 ФСНСТ, спеціальність «Менеджмент зв'язків з громадськістю» (в галузі PR)

2016/2017 — Марина Горшкальова, студентка 3 р.н. ФСНСТ, спеціальність «Соціологія» (в галузі соціології) та Поліна Логвінова, cтудентка МП МЗГ-2 ФСНСТ, спеціальність «Менеджмент зв’язків з громадськістю» (в галузі PR)

2015/2016 — Анастасія Попова, студентка 3 р.н. БП «Соціологія» (в галузі соціології) та Богдана Сендзюк, cтудентка МП МЗГ-2 ФСНСТ, спеціальність «Менеджмент зв’язків з громадськістю» (в галузі PR)

2014/2015 — Людмила Смоляр, студентка 3 р.н. ФСНСТ, спеціальність «Соціологія» (в галузі соціології) та Ганна Леськів, cтудентка МП-1 ФСНСТ, спеціальність «Менеджмент зв’язків з громадськістю» (в галузі PR)

2013/2014 — Галина Євдокименко, студентка 3 р.н. ФСНСТ, спеціальність «Соціологія» (в галузі соціології) та Ірина Романчук, студентка 4 р.н. ФСНСТ, спеціальність «Соціологія» (в галузі PR)

2012/2013 — Марія Черниш, студентка 3 р.н. ФСНСТ, спеціальність «Соціологія» (в галузі соціології) та Анна Загребельна, cтудентка 2 р.н. маґістерської програми «Менеджмент зв’язків з громадськістю» (в галузі PR)

2011/2012 — Євген Білик, студент 4 р.н. спеціальність «Соціологія» (в галузі соціології) та cтудентка 2 р.н. МП «Менеджмент зв’язків з громадськістю» (в галузі PR)

2010/2011 — Роман Набожняк, студент 4 р.н ФІ (в галузі PR) та Лариса Пригоровська, cтудентка 1 р.н. МП «Соціологія» ФСНСТ (в галузі соціології)

2009/2010 — Дарина Запорожець, студентка 4 р.н. ФСНСТ (в галузі PR) та Карина Омеляненко, cтудентка 1 р.н. МП «Соціологія» (в галузі соціології)

2008/2009 — Ірина Бовгиря, cтудентка 1 р.н. МП «Соціологія» та Надія Стечишина, студентка 3 р.н. ФЕН «Економічна теорія»

2008/2009 — Юлія Бабенко, студентка 4 р.н. ФСНСТ та Анна Балацька, студентка 3 р.н. ФПвН

2006/2007 — Олександра Ілляшова, студентка 4 р.н. ФСНСТ