Наразі в НаУКМА є 4 гуртожитки:

  1. На Троєщині (м. Київ)
  2. На Харківському шосе (м. Київ)
  3. На вул. Маккейна (м. Київ)
  4. У смт Ворзель

Першокурсників-бакалаврів селять до київських гуртожитків, а магістрів — зазвичай до гуртожитку в Ворзелі. Е-система поселення розподіляє місця в гуртожитках між студентами автоматично.

Процес поселення складається з двох етапів:

  1. Подання заявок
  2. Фізичне поселення

Більш детальна інформація про дати та інструкції першокурсникам надійдуть на спеціальний корпоративний email КМА, який вони отримають у серпні після зарахування.

Етап 1. Подання заявок

Для вступників до НаУКМА на бакалаврат або магістратуру в 2024 році: у цій е-формі попередьте Могилянку, що Вам потрібен гуртожиток. Це ще не офіційний запит на поселення, але так ми будемо знати, що Ви зацікавлені в гуртожитку.

Подання заявок відбудеться орієнтовно в середині вересня (дати будуть уточнені) через е-систему поселення — DMS

Там потрібно:

  1. Пройти коротку реєстрацію з корпоративним email’ом КМА та за наявності вказати пільги для поселення.
  2. Натиснути на кнопку «Створити запит на поселення».
  3. Ознайомитися з документами, які відобразяться у вікні, й обов’язково роздрукувати їх. Ці документи треба заповнити та мати з собою пізніше під час фізичного заселення. 
  4. Здійснити оплату (детально — під заголовком «Ціни й оплата» для кожного з гуртожитків) в установлені терміни.

Пріоритет у наданні місць є таким:

  • особи, які мають пільгове пріоритетне право на поселення (будь-якого року навчання) — див. «Пільги при поселенні»;
  • першокурсники бакалаврських програм (гуртожитки в м. Києві) і магістерських програм (гуртожиток у смт Ворзель);
  • студенти 2 р.н. бакалаврських програм;
  • здобувачі освіти інших років.

 

Подання заяв може бути розділене на декілька хвиль (у певні дати — лише особи з пільгами, потім — лише першокурсники й так далі). Про це буде повідомлено окремо в листі.

Етап 2. Фізичне поселення

Після підтвердження місця в установлені дати (останні дні серпня/перші дні вересня) потрібно приїхати до гуртожитку та подати такі документи:

  1. Медичні документи:
    • копія декларації із сімейним лікарем;
    • довідка від дерматолога та її копія;
    • флюорографія та копія.

Замість флюорографії та довідки від дерматолога (принаймні замість флюорографії), можна подати форму 086, проте перевірте наявність саме пункту флюорографії/дерматологічного огляду.

  1. Дві фотографії 3х4. 
  1. Роздруковані (з DMS):
    • заява на поселення;
    • ордер;
    • договір (підписується на місці).
  1. Квитанція оплати за проживання (може бути в е-вигляді, у смартфоні);
  2. Пільгові документи (за наявності пільг):
    • документи, що підтверджують право на ту чи іншу пільгу
    • заява про пільгове проживання — лише якщо для вашої категорії передбачена пільга при оплаті (з DMS). 

Подбайте також про власну ковдру, постільну білизну.